To shake or not to shake

To shake or not to shake

Ik krijg best wel heel veel vragen op een dag van jullie en dat vind ik stiekem super tof. Ik vertel graag over mijn doel (en droom), voeding en sport, en help jou graag waar ik kan (check ook even deze rubriek, voor het geval je nu al een vraag hebt).

Eén vraag komt geregeld terug, zo niet via mijn blog, dan wel via mijn omgeving of zomaar een voorbijganger in de sportschool (waar ik werk als gewichtsconsulente/voedingscoach – daarover later meer!). En die vraag luidt als volgt: ‘Word ik dik van eiwitshakes?/moet ik wel eiwitshakes nemen/en wanneer moet ik eiwitshakes nemen?’ Klopt, goed geteld; dit zijn drie vragen. Maar bij allemaal staan eiwitshakes centraal.

In een eerdere blog schreef ik over de supplementen die ik – naast mijn trainingen – neem en waarom. Echter denk ik dat het best wel handig is om nog eens een blog te wijden over eiwitshakes. Waarom wel, waarom niet, wanneer wel en wanneer niet. Die blog ga ik niet helemaal zelf schrijven, want de knappe koppen van Fitness-tips.nl deden dat voor mij. Nu maak ik zelf onderdeel uit van het team van Fitness-Tips.nl, maar de eer voor deze blog gaat deze keer uit naar Jeroen van der Mark.

Klik hier voor het antwoord op jouw dringende eiwitvragen, en laat me weten waarom jij wel of niet kiest voor een shake (en welke!). Ik heb zelf altijd de Whey Isolate van XXL Nutrition. Waarom lees je hier.

2014-05-13 22.32.19